RSS Feed

Ketolyse

Posted on

Noen lurer på om jeg har drukket shakes ol for å gå ned i vekt. Det har jeg ikke. Jeg har bare tatt vitaminer og mineraler (B, D og magnesuim) og spist etter prinsippene i denne boken 

Jeg spiser rent kjøtt av dyr, fisk og fugl. Jeg spiser litt bær, noe nøtter, egg, meieriprodukter og grønnsaker som vokser over jorden. Jeg spiser ikke:

– korn

– Pasta,potet,ris

– Frukt

– Grønnsaker som vokser under jorden

Jeg kom i ketose etter 2 dager på dette kostholdet. Det er en tillstand hvor kroppen bruker eget fettlager som energikilde. Også gikk jeg ned 8 kg på litt mindre enn 1 mnd. Legg merke til at jeg er svært overvektig og har mye fett å ta av. Dette er ikke en kur for deg som vil ned 3 kg til bikinisessongen. For meg er det en kur jeg har planer om å følge i 6 mnd, før jeg går over til mer moderat lavkarbo. Det er et alternativ til en fedmeoperasjon. For å lære mer om dette anbefaler jeg at du leser boken på bildet over og evt leser på ketolyseforumet på lavkarbo.no.

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

Legg igjen en kommentar

