RSS Feed

Tannlegen

Posted on

                                                                                                               I kveld var det tid for å dra til tannlegen og få reparert et hull. I det jeg setter meg ned i tannlegestolen begynner «Karius og Baktus» på radioen. Veldig passende. Nå er jeg helt gjennomborret, det var fælt som vanlig, og ikke minst dyrt. Satser på 0 hull neste år. Skulle jo tro at et lavkarbokosthold er bedre for tennene i og med at jeg ikke spiser verken frukt eller sukker. Jeg er ikke veldig glad i brus heller. Nå er det hvertfall gjort.

(Bildet fant jeg på google)

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

Legg igjen en kommentar

