RSS Feed

Kjempegodt tacokrydder

Posted on

1/2 ts salt
2 ts spisskummin
1/2 ts malt koriander
1/2 ts chillipulver
1/2 ts hvitløkspulver
1 ts paprikapulver
Litt pepper
Litt oregano
Litt tørket grønn koriander
Litt smoked paprika pulver dersom du skal bruke det til fajitas.

Jeg lager i store doser og alle her elsker det. Ca 1 ts bruker jeg pr 100 gr kjøtt. Denne har vi brukt i snart 1 år nå, og jeg kommer aldri til å slutte å lage det.

20120704-140806.jpg

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

4 responses »

  1. Jeg lager det samme, bare uten malt koriander, og det er kjempegodt! Har noen oppskrifter på krydderblandinger, skal slenge dem ut i kveld 🙂

    Svar
  2. Jeg lager et liknende, men uten malt koriander. Det er dødsgodt! Har noen oppskrifter på krydderblandinger, skal slenge det ut etterpå 🙂

    Svar
  3. Tilbaketråkk: En ukemeny – ketolysekuren | Synsegulla

Legg igjen en kommentar

