RSS Feed

Ooopsies

Posted on

Kjempegrei oppskrift. Neste gang skal jeg ha litt linfrø og solsikkekjerner i for litt tyggemotstand.

Oppskrift:
3 egg
100 gr kremost
1/2 ts fiberhusk
1/2 ts bakepulver

Skill egg og pisk hvittene i en bolle til de er helt stive. Bland plommer og det andre godt, og bland alt forsiktig til slutt. Lag 6-8 pletter på bakepapir. Stek midt i ovnen til de er gyldne, ca 25 min, 150 gr.

20120704-103319.jpg

20120704-103332.jpg

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

2 responses »

  1. Disse må jeg prøve. Virker lettvint og greit. Det hender jeg blir litt lei av lavkarbo brødet mitt og da frister det med noe annet 🙂

    Svar

Legg igjen en kommentar

