RSS Feed

Gidder du….?

Posted on

Det sier jeg flere ganger for dagen. Gidder du å hente/gjøre…. Det er eldsta jeg ber om disse små tjenestene. Dekke bordet, gå ut med søpla osv. Og hun gjør det gjerne. Men fra og med i dag har jeg tenkt å gjøre disse tingene selv. Det gjelder å holde seg i bevegelse hele dagen, da øker forbrenningen. Små ting spiller også en rolle i det store bildet, og det har jeg tenkt å utnytte nå. Jeg klarer jo absolutt å hente/finne/gjøre selv. Også tar jeg i et ekstra tak i huset her nå. Det behøvdes virkelig. Vi er mange, så det hoper seg fort opp. Disse ukene før vi drar på ferie håper jeg på å få brukt til litt ekstra vasking og rydding, og ikke minst bortkjøring av søppel. Utrolig hvor mye som hoper seg opp, spesielt når man har en mann som samler på alt… 🙂 Har du et godt hverdagstriks du vil dele?

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

Legg igjen en kommentar

