RSS Feed

Frokostblanding på slump

20120831-192416.jpg

 

Jeg tok utgangspunkt i det jeg hadde i skapet da jeg lagde klar en stor krukke med frokostblanding. Det er masse godt i, se bare her:

Grovhakkede mandler

Grovhakkede cashewnøtter

Gresskarkjernefrø

Solsikkefrø

Linfrø

Sesamfrø

Chiafrø

Hampfrø

Kokosmasse

Denne spiser jeg med Tyrkisk yoghurt eller cottage cheese. Av og til blander jeg også inn fløte. For å variere smaken kan man bruke friske bær, evt litt frukt, kanel eller bittelitt kardemomme. Kjempegodt.

Hvis du har en favorittoppskrift på musli eller frokostblanding blir jeg glad hvis du deler.

 

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

Legg igjen en kommentar

