RSS Feed

Kan det være?

En heidundrende skallebank har meldt sin ankomst i dag. Jeg har en vannkoppunge hjemme, og broren som ikke ville gå i barnehagen aleine. Og jeg har så vondt i hodet. Jeg håper håper håper det er ketosehodepine som gjør sitt inntog. I såfall er den mer enn velkommen.

Min vanlige kur mot det meste er å drikke vann, så jeg hiver innpå noen glass og krysser fingrene. Ellers består hverdagene for tida av nettopp det, hverdager. Kjedelig å skrive om-kjedelig å lese om.

Operasjon Julegris er jo på ingen måte avlyst- bare så innihampen irriterende at jeg skulle stå stille på vekta i ukevis. Akkurat nå gidder jeg ikke å veie meg heller. Jeg venter til fredag. Jeg vet at vekt bare er tall. Jeg vet at det gjerne skjer ting inni kroppen som ikke viser på vekta. Men jeg er over 91 kg fortsatt. Jeg har MYE igjen før jeg kommer i mål. Jeg har lyst å komme i mål. Det er fremdeles tungt å være meg. Jeg er fremdeles feit. Passer fremdeles ikke det jeg vil av klær og støvletter. Jeg er utrent og har en lang vei å gå. å jeg ville bare si at kampviljen er på plass og jeg kommer ikke til å gi meg før jeg er i mål med hverken det ene eller det andre.

Jenta mi har lagt lavkarbolivet på hylla. Det ble et stressmoment for henne, og håpet var jo at det skulle bli noe positivt. Min mann har heller ikke kommet i gang, selv om det av helsemessige årsaker begynner å haste. Vi er ikke udødelige og om vi vil leve lenge kan det være en fordel å ta vare på helsa. Så ta vare på dere selv, gled en venn og nyt dagen 🙂

 

 

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

Legg igjen en kommentar

