RSS Feed

Jeg er i ketose!

Endelig, etter å ha prøvd og prøvd siden 26 august, er jeg i ketose igjen. Dusjet i sted, og da måtte jeg bare måle. Plutselig gleder jeg meg til resten av uken. 🙂

Menyen blir nok ca lik hver dag:

Frokost: Magic bullet coffee

Lunsj: 2 kokte egg og en hel del smør

Middag: Skaldemans bantbiffar

Kvelds : Magic bullet coffee

Det er egentlig ikke nødvendig med kvelds tror jeg, men jeg er litt usikker på de biffene, om de inneholder nok fett til at jeg holder meg mett. Det er jo poenget.

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

4 responses »

  1. Så bra da:)
    Du får ha en fin uke:)!

    Svar
  2. jeg prøvde bullet kaffe en gang – og syns lissom jeg nesten måtte tygge den.. (2,5 dl kaffe, 20 g smør, 30 g kokosolje…. Hvordan lager du din?

    Svar
    • Hei 🙂 Jeg liker ikke at det blir for mye smak i kaffen, egentlig foretrekker jeg at den blir servert sterk og svart. Men når jeg skal bruke den som næring gjør jeg sånn: En god skvett, ca 1,5 dl vil jeg tro, i en liten bolle. Tar 1 ss kokosolje og en ss med litt haug med smør, jeg foretrekker usaltet. Dette stavmikser jeg til alt har smeltet og blitt godt blandet. Da er det en ganske kremete kaffe. Det er jeg ikke så glad i. Så jeg har kaffen på en stor termokopp som jeg tror rommer ca 3 dl, så etterfyller jeg med kaffe. Da blir det sånn overkommelig for meg 🙂 Håper dette var til hjelp 🙂

      Svar

Legg igjen en kommentar

