RSS Feed

Vaffelhjerte

Den første snøen laver ned i skumringen. Levende lys på bordet, nysteikte lavkarbovafler og varm kaffi i koppen, kan det bli bedre?

Vaffelhjerte

Oppskriften på disse deilige rømmevaflene fant jeg her hos fristende lavkarbo. Jeg likte oppskriften fordi den virket enkel og grei. Det var den. Mine vafler ble litt tørre- muligens fordi jeg brukte ferdig malte mandler fra bake it easy. Også savnet jeg smørsmak, og vil ha de enda litt søtere. Men gode var de- disse for ned på høykant med en klatt seterrømme og moste bringebær. Mann og unger jublet, det er ikke ofte det serveres dessert her i huset. Prøv gjerne disse du også 🙂

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

Legg igjen en kommentar

