RSS Feed

Kakesøndag.

IMG_1398

Jeg hadde nesten glemt posen med kakemix fra Easy living, og fant ut at jeg skulle prøve den. Orket ikke tanken på å lese bakpå pakken, vil overhodet ikke vite hva som var inni, bare blandet inn olje, vann, egg og 1 raspet gulerot og inn i ovnen med kaka. Den ble virkelig veldig god. Saftig og med deilig kryddersmak. Jeg lagde glasur av to pakker kremost naturell som jeg smakte til med sukrinmelis.

Alle små og store spiste det de var gode for, og nå er det bare smuler igjen. Denne kommer jeg nok til å bruke ved flere anledninger, den var veldig god og veldig grei å lage.

 

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

6 responses »

  1. Det er bra du benytter øyeblikkene til å kose deg. Lykke til i morgen!

    Svar
  2. Edit: Kaka var som sagt nydelig, men duverden for noen magesmerter jeg hadde i går, og så mye luft. Det pleier jeg aldri å ha problemer med men i går var det ille. Ikke mer kake på meg nei. Fremdeles ren mat som gjelder.

    Svar
    • Høres ikke helt bra ut :/ Jeg som syntes den så skikkelig god ut 🙂

      Svar
      • Det var jo det den var. Lurer på om det er sukrinen som gjør det, hadde jo sukrinmelis i fyllet. Skal ha sukrinmelis i noe annet bare for å se om det er det ene eller andre. Skal ikke skylde på kaka om det er melisen sin feil heller

      • Dårlig skyldfordeling er aldi populært 😉

        Har prøvd meg fram med div, sukkerfrie varer – men en ting er sikkert lakrisen tuller du ikke med! Spis for mye av den å det føles som om man skal sprenge 90 ganger sidelengs!

Legg igjen en kommentar

