RSS Feed

Supergod tomatsuppe med egg og brød til

Posted on

20130305-191010.jpg

20130305-191018.jpg

20130305-191028.jpg

20130305-191051.jpg

Mmmm, dagens middag. Tomatsuppe basert på den oppskriften fra den boken servert med kokt egg, lavkarbobrød på 15 minutter som du finner oppskrift på her på bloggen og timian som deilig pynt. På hele retten brukte jeg mindre enn 30 minutter, inklusiv brødbaksten.
Jeg gjorde dette: satte stekeovnen på 225 grader og blandet brødet sammen og gjorde det klart i formen. Satte egg på koking.
Så kuttet jeg løk og hvitløk og freste det i en panne med smør til det ble blankt. Stekte brød. Hadde i tomater, stavmikset og kokte opp. Smakte til med resten, lot småkoke i ca 10 minutter. Skar opp brød og skrelte egg, satt meg ned og koste meg med nydelig suppe og godt selskap av mann og 4 barn på denne regnværsdagen.

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

Legg igjen en kommentar

