RSS Feed

Mat for sjelen

Posted on

sjelemat er en fantastisk blogg full av gode ideer og oppskrifter. Nå har dama også kommet med kokebok som jeg absolutt har planer om å skaffe meg.
I går bakte jeg sjokoladekaka hennes, og gjett om den var populær. Sukkerfri og uten hvetemel, perfekt som kos og så full av næring at man blir mett av den.
Eldsta fikk med seg på skolen i dag og var kjempefornøyd, så den skal absolutt bakes mange flere ganger.

20130312-100348.jpg

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

2 responses »

  1. Den så saftig og god ut, må prøves 🙂

    Svar
    • Jaha, jeg bare regulerte væske og smak til jeg var fornøyd med resultatet og det beste var at eldsta på 11 år hadde delt ut smaksprøver i klassen og alle der var enige om at kaka var » dritgod», så da var jo alt greit 😉

      Svar

Legg igjen en kommentar

