RSS Feed

Søt sprø musli

Posted on

20130315-121823.jpg

Inspirert av Fotballfrues musli står nå en egen variant i ovnen, der jeg brukte rester av det jeg hadde i skapet. Prinsippet med kardemomme og sukrin på, gjør dette til en kjempegod blanding som samtlige 7 medlemmer i vår husstand liker.

Fulgte forresten med på 4 stjerners middag i går, spent på hva dama skulle server gjestene. Syns det så deilig ut alt sammen, kan godt hende jeg får lyst til å prøve laksemoussen en dag, kakene så nydelige ut. Men kommentatorkokken Ole Martin Alfsen skuffet. Maken til plukking og pirking. Både blandingsforhold og tilbereding var han berettiget til å si noe om, men kostholdet?

Litt av alt og litt med måte, det var i følge han den eneste rette måten å leve på, helt uavhengig av hvorfor hun eller noen andre måtte velge et kosthold som ikke er A4. At hun laget all mat selv uten halvfabrikat osv var visst ikke noe han fikk med seg. Dette irriterte jeg meg over!

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

2 responses »

  1. Hei
    Jeg er så enig med deg om kommentarene til maten hennes. Spesielt irriterende dette med å spise bare litt, så kan man spise alt. Bla, bla
    Ha en fin helg.
    Klem Marit

    Svar

Legg igjen en kommentar

