RSS Feed

Lavkarbo påskegodteri

Posted on

20130322-092414.jpg
I skuffen fant jeg en pakke med sjokoladekake fra Easy Living som ble til muffins. De har jeg på lur i frysen.

20130322-092527.jpg
Jeg smeltet god mørk sjokolade som jeg helte over salte peanøtter og pistasjnøtter.

20130322-092635.jpg

Jeg fylte noen sjokolader med peanøttsmør, mangler teknikk for å få det til, men smaken var veldig god.

20130322-092749.jpg

Jeg hadde mer sjokolade igjen så jeg dyppet noen valnøtter i den. Veldig godt!

20130322-092843.jpg

Jeg lagde salte mandler og hjemmelaget bountysjokolade

20130322-093200.jpg
Pistasjnøtter med skall og min favorittnøtteblanding har også kommet i hus

20130322-093253.jpg

Så da gjenstår det bare å ønske dere alle sammen en fantastisk god påske ❤

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

5 responses »

  1. Dette så deilig ut. Jeg har sagt nei til alt, men jeg merker at det kommer til å holde hardt. God påske!

    Svar
  2. Hei.
    Jeg tror du har histaminintoleranse ut fra det du beskriver av helseproblemer. Det er dessverre en alternativ diagnose enda men mellom annet Balderklinikken i Oslo mener at mange kan ha dette men blir feildiagnostisert med meniers, crohn, allergi o.l.Les litt om det og prøv histaminfattig diett et par uker for å se om du merker forbedring.

    http://www.histaminintoleranz.ch/en/symptoms.html
    http://histamino.wordpress.com/2010/02/17/symptoms/
    http://thelowhistaminechef.com/
    http://www.allergyuk.org/common-food-intolerances/histamine-intolerance
    http://www.histaminintolerance.dk/symptomer-2/

    Svar
  3. Ooooh.. *dytte i seg en pakke spekeskinke!* Altså se sånt når jeg sitter på jobb er en dårlig ide! :/
    Jeg er for lat til å gidde å lage «gode ting» – mye fordi jeg synes at smaken på det som skal være godt, ofte ikke er så godt..
    Jeg er sær å hater sukrin blant annet 😛

    Også synes jeg ting blir MYE mislykka før jeg får det til med sånne lavkarbo godsaker..
    Jeg må rett og slett leie inn noen til å gjøre sånt 😉

    Svar

Legg igjen en kommentar

