RSS Feed

Koteletter til middag

Posted on

20130424-175017.jpg

20130424-175027.jpg

Dagens middag:
Først brunte jeg koteletter i stekepanne og pepret de, før jeg la de i ildfast form.
Hadde en liten smørklatt på hver kotelett før jeg hadde de i ovnen på 200 gr i ca 1/2 time. Da blir de møre og ikke tørre,, og de små barna mine klarer å tygge de.

Blomkålrisen laget jeg ved å raspe en blomkål på den grove siden på rivjerner. Kokte blomkålen 3-4 minutter og helte av vannet. Hadde i litt smør, salt og pepper.

Ved siden av hadde jeg hvitløkssmøret fra forrige innlegg og diverse salatgrønnsaker.

Hos oss liker barna at grønnsakene serveres i små skåler så de kan velge selv hva de vil ha.

Litt ekstra kos blir det fort med pene servietter, levende lys og etpar skiver appelsin i vannet.

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

Legg igjen en kommentar

