RSS Feed

Bloggen er på Twitter

Posted on

Jepp, da har bloggen kommet seg på Twitter. Og Facebook.
Jeg gjør det for å nå ut til andre. Det finnes tusenvis av lavkarbo og lchf blogger der ute, mange mye bedre enn min blogg.
Jeg har blitt mer bevisst på hva jeg blogger nå, jeg ønsker å dele oppskrifter og gode artikler jeg finner på nett om lavkarbokostholdet. Innimellom kommer det nok noen drypp om hva det gjør for min helse, men først og fremst vil jeg spre enkle oppskrifter som kan gjøre det lettere for folk å komme i gang med et bedre kosthold.
Jeg husker da jeg selv kjøpte ketolyseboka i 2008 eller noe sånt. Jeg følte at jeg ikke kunne spise noe, levde noen dager på ost og egg og laks, fikk ketosehodepine og gav opp.
Om jeg hadde hatt mer kunnskap da og noen som kunne guidet meg på veien hadde kanskje helsen min vært annerledes i dag.
Men det er aldri for seint å snu. Tenk ren mat, spis ren mat og ta gjerne en ting om gangen.

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

Legg igjen en kommentar

