RSS Feed

Lchf frokost

Posted on

20130425-092153.jpg

Så enkelt og raskt. Bruker ikke lenger tid enn det tar å smøre meg en skive, men duverden hvor mye mer fristende det er å spise.
I dag har jeg kuttet rester av paprika, agurk, ost og hvitkål i biter, dandert med spekeskinke og en god klatt majones på toppen. I kaffen min har jeg en skvett kremfløte. Dette kommer til å holde meg mett lenge.

Et stort glass vann er alltid tilbehør til ethvert måltid hos meg. Da slipper jeg hodepine.

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

2 responses »

  1. Låter gott & enkelt till tusen! Jag är också lchf:are och försöker sprida budskapet till många. Har bl.a. en receptsida på min blogg där jag sprider egna och andras recept. Kika gärna om du vill ha inspiration, eller tipsa mig om recept som borde finnas där http://kikkisandstrom.se/recept

    Svar

Legg igjen en kommentar

