RSS Feed

Det går rette veien! Nedover

Posted on

Han her har gjort en fabelaktig innsats for å bedre egen helse! Er så stolt av han!

Jørgen

20130310-210215.jpg

10 Kg ned i vekt!!!!

Ja, jeg er virkelig på rett vei til å nå badesesongen. I dag passerte jeg 10 kilos merket og kan med det juble, litt om ikke annet.
Sykling til jobb, lavt inntak av sukker og lite alkohol gir resultater både i form av BMI, blodverdier, trivsel og vekt.

Nå er målet å se 80-tallet (nei ikke Samatha Fox og  Dynastiet), men komme tilbake til matchvekten som på begynnelsen av 2000 tallet. Det er innen rekkevidde og motivasjonen er på topp. Magemålet er nå ned 10 cm og det i seg selv er en seier. Jeg er ikke lenger overvektig, og har fått igjen mine normale former. Litt vektløfting og trening av magemuskler nå, så vil kroppen også se mer definert ut. Jeg er klar.

Utfordring.
Merker at det er vanskelig å si nei til digg og snop når jeg er på besøk, dels på grunn…

View original post 116 more words

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

4 responses »

  1. Samantha Fox var jo heit!! Haha.

    Je kan pushe je 😉 Bare fortell hvor jeg skal dytte – men jeg dytter dægern meg ikke utfor noen stup altså!

    Svar

Legg igjen en kommentar

