RSS Feed

-12 kg

Posted on

20130521-101704.jpg

Det er målet mitt nå. -12 kg på 6 mnd. Dagen er 21 november. 2 kg ned i måneden er fult overkommelig for de fleste overvektige. Det er ikke så mye som skal til.

Problemet mitt er at jeg er syk og ikke kan trene. Eller kan jeg? Sykdommen min har stoppet livet mitt i over et halvt år nå, og det orker jeg ikke mer av. Jeg er ikke død, men kroppen min har tvunget meg til å ligge nede. Jeg må leve. Jeg må føle at jeg lever- hver dag.

Så jeg begynner å trene jeg. Smått, lite og med lav puls for å hjelpe hjertet mitt.
Kanskje blir jeg verre av det, i verste fall blir det alvorlig. Men kanskje blir jeg bedre, kanskje vil kroppen min ha godt av helt moderat trening?
Jeg tror og mener og er helt sikker på at absolutt alle trenger bevegelse hver dag. Jeg begynner i dag jeg.

Kostholdet mitt er lavkarbo. I perioder lever jeg ketogent.
Og jeg er uendelig takknemlig for all støtte på veien.

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

Legg igjen en kommentar

