RSS Feed

Jeg er klar for steinalderkost

Posted on

Inspirert av blandt andre han her har jeg omsider bestemt meg for å prøve meg på en såkalt paleo utfordring. Endringene går stort sett ut på å kutte meieriprodukter og innføre litt frukt i kosten for min del.

Helsetilstanden min er såpass laber om dagen at jeg tror det kan være lurt å være enda mer bevisst på hva jeg spiser, for jeg kjenner at det ofte har stor betydning for hvordan jeg har det.

Det blir spennende å se om jeg kjenner noe forskjell etter 30 dager. Det jeg lurte på er om du vil bli med? Jeg begynner på mandag, og skal bruke helgen til å lese meg opp og planlegge samt handle. Jeg vil veie og måle meg mandag og igjen om 30 dager for å evt ha noen helt konkrete tall å forholde meg til om jeg skulle være usikker på om det har synlig effekt på kroppen.

Gi en lyd om du henger deg på 🙂
God helg!

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

4 responses »

  1. SÅ spennende!! Lykke til:) Jeg spiser selv paleo uten frukt og bær! Stortrives!

    Svar

Legg igjen en kommentar

