RSS Feed

Steinaldermat dag 3

Posted on

Dag 3 har gått fint, spist stort sett Gazpacho , kjøtt, salmalaks, smør, kokosolje og omelett.

Men! Jeg føler meg oppblåst. Magen min trives tydeligvis ikke veldig godt når den ikke er i ketose.

Jeg har spist litt, som i en liten håndfull, bringebær en dag, ca 10 moreller en dag, og en tynn skive vannmelon en dag.

Og magen bobler. Så jeg lurer på om jeg må prøve å komme i ketose i løpet av helga.

Da skal vi forresten på fotballcup, og jeg er spent på hva jeg kan få til med maten.

Huden min er ikke spesielt bra for tiden, mulig det er en del av renseslseprosessen en sånn kostholdsomleggingen er, så det ser jeg ikke mørkt på.

Energien er bra, hjertet er rolig og jeg slapper av og trives, det er jo superpositivt når kroppen helst blir veldig sint om ting ikke er helt 100%.

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

Legg igjen en kommentar

