RSS Feed

Steinaldermat på tur del 2

Posted on

På tide å oppdatere litt om hvordan det er å spise steinaldermat på tur. Og bortsett fra på forballcupen har det ikke vært noe problem.

Hotellfrokosten består av egg i flere varianter i tillegg til kjøtt og grønnsaker.
De har salatbar og varmdisk på flere butikker her. Der kjøper jeg gjerne lunsj som jeg tar med meg og spiser ute.
Middagen her er veldig bra. De serverer flere typer fisk, blåskjell, biff av okse osv. I går spurte jeg om dressingen til kyllingsalaten var med rømme, og da fikk jeg nydelig olivenolje i stedet for rømmedressingen.

Det føles bra å spise vanlig mat. Jeg holder meg borte fra bær og frukt noen dager nå og det gir rolig mage.

I dag eller morgen drar jeg hjem, pakker om kofferten og setter meg på et fly til varmere strøk. Gran Canaria er jo ikke akkurat kjent for sin sunne mat, men vi bor i leilighet og kan lage mat selv, og de har ofte gode råvarer på butikkene der. Det gleder jeg meg til.

Så det kommer flere innlegg om steinaldermat på tur fremover.

20130604-071716.jpg

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

One response »

  1. Så bra at magen er roligere uten frukt og bær! Ha en fin ferie:)

    Svar

Legg igjen en kommentar

