RSS Feed

Hvordan gikk det med vekta

Posted on

Joda, jeg er fornøyd. Etpar 100 gr opp, noe jeg betrakter som stillstand siden det er naturlige svingninger for meg.

En uke på tur, vin og god mat hver dag. Kan ikke klage. Jeg var bevisst hva jeg valgte, spiste dessert to dager, ellers levde jeg paleo.

Jeg gikk litt hver dag, badet litt og hadde det deilig i solen.

Nå er fokuset igjen på de 9.5 kg som skal bort til november. Håper på å få bort fire av de i sommerferien .

Plan kommer 🙂

Nyt dagen folkens!

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

4 responses »

  1. Er man på ferie, så er man på ferie! Noen små svingninger skal man tillate seg:) Heier på deg videre!!!

    Svar
  2. Du er utrolig flink. Jeg har akkurat i dag bestemt meg for at de tre ukene frem til sommerferien er alt for kort tid til å få vekk kiloene som skulle vært borte, så da blir det høykarbo i 7 uker. Klarer ikke forholde meg til slanking på ferietur. Kunne ønske jeg hadde din «guts» 🙂

    Svar
    • Hei 🙂 hyggelig med gode ord. Skadekontroll kan også være bra. Å leve høykarbo betyr jo ikke å fråtse i kaker og snop heller.
      Det går fint an å følge noen gode råd som å være mett før man går i butikken, og før kakeselskap sånn at man ikke blir fult så fristet.
      Farris er like godt som brus i varmen, og det er jo deilig å gå turer og evt svømme nå i sommervarmen.

      Ønsker deg en helt nydelig ferie 🙂

      Svar

Legg igjen en kommentar

