RSS Feed

En vektoppdattering

Posted on

20130705-094007.jpg

Bildet er funnet ved hjelp av Google.

Vekta mi går endelig nedover, sakte men sikkert. Noen 100 gram hver uke, ser det ut som. Det liker jeg, har enda en del å ta av.

Jeg har ikke gjort noe spesielt for det, annet enn å øke hverdagsaktiviteten litt fordi jeg er inne i en god sykdomsperiode.

Jeg lever på et kosthold som blir mer og mer paleo, dvs jeg prøver å spise mye grønnsaker, kjøtt, fisk, egg, litt bær og gode fettkilder. Kroppen trives med det.

Det rare er at det virker som om jeg øker enda mer i muskelmasse selv om jeg ikke trener noe. Kroppen endrer fasong og jeg blir mer og mer fast i fisken. Veldig fint, men ufortjent siden jeg er såpass mye i ro. Lurer på hvordan det hadde vært om jeg kunne trent aktivt?

Vi har pakket og er klar for strandliv når sola titter gjennom skylaget om ca 1 times tid.

Ha en fin dag du også.

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

One response »

  1. Jeg har samme erfaring! Når jeg spiser paleo er det akkurat som om jeg har spist på meg muskler, selv om jeg foreløpig ikke trener i det hele tatt! Ikke noen dårlig bieffekt;)

    Svar

Legg igjen en kommentar

