RSS Feed

Fiskekaker

Posted on

20130715-165734.jpg

20130715-165740.jpg

Disse fiskekarbonadene inneholder 5,7 gr karbohydrat pr karbonade og 80% fisk. Godt nok for meg når jeg er på ferie. Dette ble dagens lunsj og middag.
Fiskekarbonadene er litt tam i smaken, jeg hadde over sitronsaft og pepper.

Fiskekarbonadene ble varmet i steikepanna mens jeg skar opp grønt. Et måltid på 1-2-3.

Du finner meg på Facebook og instagram ved å søke på synsegulla 😉

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

Legg igjen en kommentar

