RSS Feed

Paleochallenge

Posted on

Jeg kjører i gang med en ny paleochallenge. Det vil si at jeg bare spiser steinsldermat i 30 dager.
Jeg har en helt personlig grunn for å gjøre det. Jeg har nemlig blitt så bra at jeg ønsker å prøve meg i jobb igjen, og jeg er på mitt aller friskeste når jeg spiser paleo.
Såeh!

Startskuddet går i morgen, og varer i 30 dager i første omgang.
Jeg poster nok matbilder på facebooksiden og instagram som jeg pleier. Du finner meg om du søker på synsegulla.

Heng deg gjerne på om du vil, eller følg meg 🙂

1-2-3 gå!

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

6 responses »

  1. Så bra! Lykke til! Etter sommerens utskeielser kjører jeg også igang en challenge, bare at det blir en 21 dagers sugar detox fra 1. august. Så flott at du har blitt så frisk at du vurderer jobb igjen:)

    Svar
    • Ja, jeg må bare prøve igjen. Sist gang gikk det ikke, men jeg må bare. Jeg elsker jobben min og klarer ikke å godta at jeg er for syk til å jobbe men for frisk til å få utført undersøkelser for å finne ut hva som feiler meg.

      Svar
      • Hvor strikt kommer du til å være? Kommer du til å ligge helt unna melkeprodukter også? F.eks smør?

      • Jeg holder meg unna rotgrønnsaker, kunstig søtning, frukt ( med unntak av et skvis sitron i ny og ne) og alle meieriprodukter utenom smør. Jeg har testet ut smør før og det ser ut til at jeg tåler det bra.

  2. Hei, har nettopp lagt om kostholdet til LCHF, og fant bloggen din da jeg lette etter informasjon og lesestoff om lavkarbo. Kjempefin og interessant blogg! Ønsker deg lykke til med Paleo-utfordringen din!

    Svar
    • Så hyggelig at du la igjen noen ord 🙂 Håper du vil trives med lavkarbokostholdet. Spør gjerne om det er noe du lurer på, så skal jeg prøve å svare. Jeg nås lettest via Facebook 😉

      Svar

Legg igjen en kommentar

