RSS Feed

Sjonglering

Posted on

Nå er sommeren snart over og jeg håper på å komme meg i jobb igjen snart. Sommeren har bestått av pendling mellom ulike boliger, og nå har vi fått oss bolig i 2 mnd sånn at vi får ordnet vårt eget hus, som har blitt invadert av skadedyr. Huset blir nytt og fint til slutt, men ting tar tid.
Jeg flytter enda, pakker oss ut av rom etter rom.
Derfor lite blogging.

Paleo har blitt lavkarbo igjen. Det har vært litt forskjellig på matfronten i det siste som ikke har vært bra, så nå strammer jeg til igjen og håper på at det skal bli lettere å få til ting. Jeg har jo tilgang på vår bolig og vil nok prøve å få laget en del mat av type knekkebrød, brød, kjeks, frokostblandinger osv som vi vil supplere kostholdet med nå i disse kaostider.

Jeg vet ikke hvor vekta mi er akkurat nå, men kjenner på buksene at jeg må ha gått opp noe.

Satser på at med høyt aktivitetsnivå og rett kost blir de borte igjen.
Novembermålet gjelder enda, jeg jobber med saken 😊

20130806-110827.jpg

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

2 responses »

  1. Høres ut som en slitsom fase med skadedyr i boligen. Blir sikkert fantastisk når dere kan flytte inn igjen.

    Svar
    • Ja, gleder oss veldig til det. I dag får vi mest sannsynlig ferdig et toalett så da går det kanskje an å være der i lengre perioder. Men et slit, det er det å bo sånn.

      Svar

Legg igjen en kommentar

