RSS Feed

Lavkarbo treningsbarer

2 egg
1 dl malte mandler
4 aprikoser
1 håndfull tranebær
50 70% sjokolade
1 håndfull pekannøtter
3 ss flytende Cocosa
1,5 dl peanøttsmør ( jeg hadde peanøtter i blender til det ble peanøttsmør )

Sånn gjorde jeg: blandet eggene og peanøttsmøret og rørte til det var godt blandet. Klippet aprikosene i små biter, hakket tranebær og sjokolade og blandet det sammen i røren med kokosoljen og de malte mandlene.

Hadde røren i bakepapirkledd brødform og steikte på 180 grader i ca 12 minutter.

Oppskriften er en variant av en oppskrift jeg fant i denne boken:

20130814-205458.jpg

Avkjølte på rist til de var nesten kalde før de ble skjært opp. De skal være litt myke inni.

20130814-211916.jpg

Neste gang kommer jeg nok bare til å kutte ut sjokoladen, men denne ladningen var til min datter, så da ble det med.

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

Legg igjen en kommentar

