RSS Feed

Tidlig påan

Posted on

Riktig god morgen. Tidlig påan i dag, ble bare to timer søvn i natt.
Nå er første kopp kaffi på vei til å bli inntatt.
Kaffi med Cocosa. Det gjør godt kjenner jeg. Mye på planen i dag, mange huslige gjøremål, TRENING, handling osv. Livet rett og slett.

Det har kommet noen kg på i løpet av sykdomsperioden i fjordåret. De skal selvsagt bort. Det kommer nok til å gå greit, mitt sunne lavkarbokosthold kombinert med trening og mer aktivitet enn jeg klarte da jeg var syk.

Det beste er at alt er litt lettere nå. Det er lettere å si nei, lettere å kjenne etter, lettere å være lykkelig, nyte. Rart det der, har tydeligvis hatt et stort utbytte av sykdomsperioden min.

Nytt år passer meg perfekt nå. Hvordan står det til med deg?

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

9 responses »

  1. Har gått helt i kaos her, ryker på en smell til eksamen hver gang! Får heller kjøre på med litt hårda bud etter ferien:)
    Å holde meg unna det kroppen ikke liker lengre, ref. oppkast natt til 2.juledag. Så da blir det ny giv i slutten av januar 🙂

    Svar
  2. Jeg elsker å begynne på nytt år. Nye forsetter og nye muligheter. I dag snek jeg med meg tre skiver av mitt favorittlavkarbobrød, og når sjefen serverte snitter, kastet jeg brødet hennes i bosset, og la det deilige pålegget over på mitt eget brød. Uten noen kommentarer fra noen, det var jo det beste av alt. Er fornøyd med min andre dag på ketosekost, så jeg ser frem mot søndag når jeg skal sjekke at jeg er i ketose.

    Svar
    • Ja, det blir bra med ketose. Jeg hadde en liten tass her som bare MÅTTE ha lapskaus til middag i dag, det utsatte jo ketosen for min del. Men men, det var jo helt med vilje, kunne jo bare steikt meg et egg. Let me know da, gøy å følge med på andre også.

      Svar

Legg igjen en kommentar

