RSS Feed

Første fastedag

Posted on

Nattevakter er slutt, og jeg må si at det å faste har gått overraskende bra. Ingen sult har jeg hatt. Har drukket litt vann og kaffi, ellers har jeg ikke intatt noe annet enn middag siste døgnet.

Jeg var forberedt på at dette kanskje ikke kom til å gå så bra så jeg har en boks med valnøtter i veska.

Det er nesten juks å faste når jeg jobber natt. Det er nok vanskeligere om jeg må være i et miljø hvor jeg må servere andre mat og lage mat og ikke kan spise selv. Likefullt, dette kommer jeg til å fortsette med.

Målet er å prøve 5:2 faste eller evt 4:3 faste ut februar for å finne ut om dette kan være en god måte for meg å spise på. Flere som prøver?

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

2 responses »

  1. Jeg følge periodisk faste, av typen 14-16 timer faste. Jeg utsetter enkelt og greit frokosten til kl 11:) Har spist slik i 1,5 år. Har hatt noen perioder hvor jeg har økt fasten til 19-20 timer, men det blir fort for stressende for kroppen min.

    Svar

Legg igjen en kommentar

