RSS Feed

Fastedag nr 2

Posted on

Har gått omtrent som nr 1. Jeg foretrekker å få i meg middag på fastedager fordi jeg tenker at det gjerne er dagens best sammensatte måltid. Jeg spiser ikke mye da, jeg spiser til jeg er mett, dvs en god porsjon.

Sulten er ikke veldig plagsom, omtrent fraværende. Jeg merker tydelig nå at det faktisk er klokka som gjør meg sulten. Jeg forventer å være sulten på gitte tidspunkt. Særlig på kvelden. Da er det bare å ta en god slurk vann også finne senga. Jeg sovner helt fint og sover godt. Neste morgen er jeg ikke spesielt sulten.

En ulempe jeg har merket meg er at jeg har mer luft i magen nå enn før. Ikke rart sikkert dersom tarmene tømmes. Ellers har jeg ikke noe negativt å rapportere om enda.

Torsdag blir trolig neste fastedag.

Andre som gjør seg andre erfaringer enn meg?

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

Legg igjen en kommentar

