RSS Feed

Oppskrift på salte kjeks

Jeg har slitt med hva jeg skal spise de siste helgene. Jeg har tenkt at jeg ikke skal ha noe kos, også har det endt med å spise snop osv. Denne helga har jeg derfor bestemt meg for at jeg skal kose meg ordentlig. Jeg skal bake salte kjeks, noe som er fort gjort, og kjøpe inn deilige oster til, som jeg skal kose meg med i morgen kveld. I tillegg blir det grønnsaker og hjemmelaget dip. Oppskrift på kjeks har jeg delt før, men de fortjener å bli delt igjen. Nå gleder jeg meg til lørdagsgodt.

God helg ❤️

Frokostherligheter.

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

Legg igjen en kommentar

