RSS Feed

Faste på mandag

Ja, i morgen skal jeg faste igjen, det kan nok bli den eneste fastedagen den uka, tror jeg.
Og nå er jeg endelig i ketose. Det har jeg jobbet for. Motivasjonen er ekstremt svingbar for tiden, og jeg er ikke i tvil om at det kommet av stress.

Jeg mener at ketose som jo er kroppens mest effektive fettforbrenning kombinert med 5:2 faste må være bra. Jeg er så spent på dette.

Denne uka blir litt unntaksuke i heimen, og da hadde det vært fint om det med maten hadde gått litt av seg selv. Med to bursdagsfeiringer i helgen er det fort gjort å gå på litt av en smell.

Jeg opplever at støtten fra lesere på bloggen er med på å holde motivasjonen oppe. Jeg setter pris på alle tilbakemeldinger. Bloggen min kan du følge ved å søke opp synsegulla på Facebook, bloglovin eller Twitter. Blir kjempeglad om du deler mine innlegg og gjerne setter meg i kontakt med andre som holder på med det samme, eller bare heier på meg.

Tusen takk 😊

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

2 responses »

  1. Min motivasjon svinger noe helt enormt. Jeg ler høyt når jeg spiser, for det var jo ikke sånn det skulle være i tankene mine for bare noen timer siden. Jeg har planer om å faste i fasten, må bare finne ut når fetetirsdag er, så er jeg igang om onsdagen. (Tror jeg…)

    Svar
    • Her syns jeg det er feitetirsdag hele tiden. Nå er jeg i gang, jeg er så glad for hver dag jeg holder meg i skinnet, men vekta er ikke på min side. Så lite motiverende.

      Svar

Legg igjen en kommentar

