RSS Feed

Jeg vil lage lavkarbo iskrem

Jeg vil lage lavkarbo iskrem

Til morsdagen fikk jeg denne flotte iskremmaskinen. Og nå ønsker jeg selvsagt å lage deilig hjemmelaget is. Perfekt søndagsdessert syns jeg.

Det fulgte et oppskriftshefte med maskinen, men der er det selvsagt sukker som brukes.

Er det noen som har erfaring med de ulike sukkererstatningene når det gjelder å lage is?

Jeg har både tagatesse og sukrin hjemme, samt steviadråper med karamellsmak. Hva tror dere om det?

Vet du om en nydelig oppskrift på lavkarbo iskrem blir jeg svært glad for tips.

20140211-191900.jpg

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

2 responses »

  1. Jeg har is-maskin, men jeg ønsker meg en sånn som man ikke trenger å fryse ned. For som regel så kommer lysta på is ganske uplanlagt :/

    Svar

Legg igjen en kommentar

