RSS Feed

Det går nedover

Posted on

Ja, med vekta altså. Ikke noe ras, mer som 0,5 kg i uka. Lurer på om jeg klarer å runde -10 kg i løpet av mars?
Fra januar til mars altså.

Det er deilig å se kiloene forsvinne, men tallet på vekta har mistet litt av sin betydning for meg. Jeg veier meg i ny og ne.

Det jeg er opptatt av nå er klær. Hvordan jakken strammer mindre over skuldrene, hvordan buksa må ha belte på.

Konkrete mål for at livet jeg lever nå er på rett kjøl.

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

Legg igjen en kommentar

