RSS Feed

Thaiinspirert biffsalat

Posted on
Thaiinspirert biffsalat

Jeg brukte:

Isbergsalat og agurk kuttet i biter, servert kaldt

1 rødløk
2 paprika
2 champinjong
1/2 pk sukkererter

Dette woka jeg raskt i varm wok

2 små kalvebiffer skjært i tynne skiver. Disse stekte jeg raskt i varm wok.

Dressing

1ss soyasaus
1ss oystersaus
1ss fiskesaus
1/2 dl sitronsaft
2 ss tagatesse
2 fedd finhakka hvitløk
1/2 finhakka chilli
Ca 1 cm ingefær, finhakka
2 ss økologisk kaldpresset rapsolje. Dette hadde jeg på risteglass og ristet til det ble godt blandet.

Jeg hadde isbergsalat og agurk på tallerkenen, la grønnsakswok oppå salaten, biff i skiver på toppen. Så helte jeg magisk god dressing over retten før jeg toppet med en ts sesamfrø. Dette var supergodt, kommer til å lage dette flere ganger, det er det ikke tvil om.

20140317-201115.jpg

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

Legg igjen en kommentar

