RSS Feed

God sommer

Posted on
God sommer

Ja, nå har jeg (velfortjent) ferie. I morgen drar vi avgårde til varmen. Det blir nok dessverre ikke noe mer blogging før vi kommer hjem igjen, men jeg kommer til å legge ut bilder av mange av lchf måltidene jeg kommer til å spise. Jeg legger bildene ut på instagram og på facebooksiden min. Jeg heter synsegulla begge steder og blir svært glad dersom du følger meg. Det er ikke så vanskelig å velge rett mat, heller ikke i syden. Det er det jeg håper jeg inspirerer dere til 😊

Jeg har også et vektmål, jeg håper på 2 kg ned på 2 uker. Det blir en del hverdagsaktivitet når både små og store unger er med på ferie, nemlig. Trappegåing, svømming, vanngymnastikk og lek på stranda er bare noen an aktivitetene, og sist men ikke minst en uendelig runde med shopping(alle vet at det er et slit 😂).

Jeg ønsker hver og en av dere en riktig god sommer 😎 Husk å følge meg på Facebook og instagram, og tips gjerne også venner og bekjente.
God sommer 🌞20140621-100407-36247362.jpg

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

Legg igjen en kommentar

