RSS Feed

Et vektmål

Posted on

Jeg har bestemt meg nå. Og hvis helsa holder så klarer jeg det. Jeg skal ned 20 kg. Målet er innen 01.01.2015.

Det kommer til å bli både hardt og bratt, kroppen er i elendig form. Jeg ønsker meg og håper på både hjelp og støtte fra venner, kjente og ukjente. En hyggelig kommentar, drahjelp til trening, å dele en oppskrift, invitere meg med på tur. Alt hjelper.

Kostholdet er minst halve jobben, det blir lavkarbo , noen strenge perioder og noen litt mindre strenge. Jeg har masse deilige oppskrifter på bloggen og setter pris på å stadig utvide samlingen, så jeg blir glad for tips.

Jeg liker at mitt kosthold er enkelt og består av rene råvarer, og helst ikke så mye pulver og sånt.

Nå er jeg klar. 1-2-3 GÅ!

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

One response »

  1. Jeg har 18,2 i følge BMI og mål og blada bla sier app’en min. Jeg tror det stemmer sånn ca. Så jeg kan jo bare dilte etter deg 😉

    Svar

Legg igjen en kommentar

