RSS Feed

Hverdagen er definitivt tilbake

Posted on
Hverdagen er definitivt tilbake

Regnet bøtter ned, jeg er på jobb igjen og livet er på vei tilbake. Har fått avslag fra Ving ang vår klage, så vi må klage på klagen. Jeg har også bruk for en advokat for tiden. Det er mye usikkerhet knyttet til jobb og forhold rundt dette. Det sliter.

Lavkarbomaten er på plass. Virker som om jeg blir dårlig av å være i ketose nå så jeg følger en mindre strikt lavkarbomodell i øyeblikket. Har ingen nye oppskrifter å dele enda.

Når man er sliten i hodet er det ekstra viktig å ta vare på kroppen. Det er også vanskelig. Mye stress burde vært lik mye trening. Stress i hodet må ut gjennom fysisk aktivitet er min erfaring. Jeg vurderer forskjellige treningssentre og leser meg opp på div øvelser. Men kroppen er vond( og tung) og dørstokkmila er lang.

Så nok en gang leiter jeg etter motivasjon og viljestyrke til å gjøre det rette.

Hvor finner jeg den? Over alt. Jeg finner motivasjon i et oppriktig ønske om å endre livsstil igjen. Jeg vil leve lenge, da teller hva man spiser og drikker, og at man bruker kroppen. Min motivasjon handler også om selvfølelse og egenverdi. Jeg er verdifull uansett og jeg fortjener å ha det bra, og for å ha det bra må jeg sørge for å ha en mest mulig frisk kropp. Jeg vet at jeg kan, og jeg vet at jeg kommer i mål.

Jeg lover å heie på deg og hjelpe deg så godt jeg kan, og hvis du vil, kan du heie tilbake 😊

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

Legg igjen en kommentar

