RSS Feed

Kyllingkjøttboller

I dag stod det på menyen. Oppskriften er enkel:
Kyllingkjøttdeig
Krydder etter smak og behag
Bacongull

Bland kyllingkjøttdeig og krydder, form små boller som du ruller i knust (pulverisert) bacongull. Legg på bakepapirkledd stekebrett og steik på 225 grader i 10-15 minutter. Ps: liker de best litt små.

Jeg serverte med salat, ris og creme fraiche.

I dag var forresten dagen da jeg meldte meg inn på treningssenter. Klapp på skuldra til meg. Nå gjenstår bare å begynne å gå på trening. Målet er 2 treninger i uka så lenge jeg jobber natt. Jeg er så fornøyd med dette. Denne uka jobber jeg tre netter så jeg skal prøve å få trent en gang i løpet av uka og en gang i løpet av helga. For å holde motet oppe og kanskje motivere noen andre kommer jeg til å oppdattere på Facebook hver gang jeg har trent. Tar med glede i mot heiarop, klapp på skulderen, tips og råd.

IMG_6043-1.JPG

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

One response »

  1. Mmm, dette så godt ut. Skal jeg jammen meg prøve. Takk for at du deler 🙂

    Svar

Legg igjen en kommentar

