RSS Feed

Treningsplan

Treningsplan

God dag folkens. Jeg har allerede gjort unna ukas første treningsøkt. Sit uke ble det 7 treninger, for en kickstart.

Denne uka blir det mindre. Jeg har jo selvsagt ikke ambisjoner om å trene 7 ganger i uka. Planen er å trene mye nå noen uker også heller ha få og harde økter etterhvert. Jeg går på styrke og kondisjonstimer, det liker jeg godt, da får jeg trene hele kroppen.

Målet denne uka er å få til 4 treningstimer, inkludert den i dag. Bonus blir å få til en femte time. Turnusjobbing og familieliv krever sitt, så jeg må prøve meg frem her. Jeg ønsker å gå på to timer til på treningssenteret og svømme i en time.

Svømmingen er det viktigste jeg gjør. Teknikken er dårlig, og jeg svømmer bare bryst, men det får våge seg. Jeg får den meditative roen når jeg svømmer, pusten går av seg selv, tankene roer seg og jeg bare er. Elsker det.

Håper du også får en god treningsuke 😊

IMG_6197-0.JPG

About synsegulla

Kvinne født i 1980 som hovedsaklig blogger om lavkarbokosthold og deler oppskrifter

Legg igjen en kommentar

